מס' צפיות - 4954
דירוג ממוצע -
דף פייסבוק עסקי
מאת: טל דרבוקה 23/07/17 (16:37)

היום לכל עסק ולכל חברה קיים דף פייסבוק עסקי. רבים רצים לפתוח דף עסקי, מבלי לתכנן ומבלי לבדוק כיצד לעשות זאת נכון. למעשה מדובר בטעות אשר עלולה להוביל ליותר נזק מאשר תועלת. דף פייסבוק שלא יהיה מספיק מקצועי או מספיק מתוחזק, עלול ליצור רושם שלילי ובכך לגרום לפרסום שלילי. לכן קודם כל, חשוב להבין בדיוק כיצד יש לעשות זאת נכון והאם בכלל יש בכך צורך. רבים פותחים דף עסקי היות ולכולם כבר יש, אך חשוב להבין מהי המטרה שלכם. ישנן מספר מטרות שכדאי לקחת בחשבון, כמו למשל – גידול במספר הלקוחות, כלי לשימור לקוחות, גידול בכמות הטראפיק באתר ועוד. כל אחד צריך להגדיר לעצמו מטרות ברורות, בטרם הוא פותח עמוד עסקי.

דף פייסבוק עסקי – טיפים למתחילים

קודם כל, חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם. במידה ומדובר על קהל יעד שאינו נוטה להשתמש בפייסבוק, אין טעם בכלל לפתוח עמוד עסקי. מצד שני, חשוב להיות רגישים לצרכים ולרצונות של קהל היעד, היות ולא כולם ירצו להתחבר לעמוד שלכם מתוך חשש להיחשף. למשל, מי שיש לו עסק לממכר צעצועי מין, מומלץ לו להרחיב את הדף העסקי גם לתחומים של שיפור במערכות יחסים, טיפים לזוגיות מוצלחת וכדומה. בצורה כזו, ניתן יהיה לספק לגולשים תוכן איכותי ובעל ערך, ואף אחד לא יחשוש להצטרף לדף העסקי שלכם. דף עסקי זקוק לתקציב, אחרת הוא יהפוך לפאסיבי מידי. לכן מי שפותח דף עסקי, כדאי לו להכין מראש תקציב מתאים ולהבין כיצד בדיוק לנהל אותו.

לסיכום, דף עסקי בפייסבוק יכול להוות מקפצת דרך עוצמתית עבור כל עסק אשר קהל היעד שלו משוטט ברחבי המדיות החברתיות. חשוב להשקיע זמן ומחשבה בטרם פותחים את העמוד העסקי, על מנת להפיק ממנו את המרב.

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר