מס' צפיות - 288
דירוג ממוצע -
מה זו מערכת לניהול קמפיינים מבוססת BI
מאת: NR 24/11/20 (00:33)

מערכת לניהול קמפיינים היא מערכת BI מרכזית להובלת פעילות השיווק והמכירה הארגונית. מערכת זו מתאימה לארגונים המנהלים מסעות פרסום רחבי היקף במקביל ומתקשים להשיג שליטה על המיצוי המיטבי של התקציב, שקיפות נתוני ביצועי הקמפיין השיווקי ואיתור הפלטפורמות היעילות ביותר למכירה. כיצד מערכת לניהול קמפיינים נותנת מענה לפערים ותורמת לשיפור ביצועי הארגון? כל המידע כאן בכתבה. 

 

מהי המערכת?

 

מערכת לניהול קמפיינים היא דשבורד, שאופיין בהתאמה לעולמות התוכן הפרסומיים ונועד לתת תמונה רחבה על מיצוי תקציבים המובנים לפעילות השיווקית והמכירתית בערוצים דיגיטליים ובמדיה המסורתית. המערכת אוספת מידע ממקורות שונים המקושרים לארגון ומציגה אותו באופן טבלאי או תרשימי או גרפי במטרה לסייע למקבל ההחלטות להגיע לתובנות בנוגע למיצוי התקציב ולשיפור הקצאתו ביחס לתוצאות העסקיות.

 

 

אילו בעיות פותרת המערכת?

 

בראש הראשונה מערכת לניהול קמפיינים פותרת את הבעיה המרכזית:

 

ניהול התקציב-  המוקצה לעשרות ומאות מסעות פרסום, המתרחשים במקביל, והקושי להבין איזה מסע פרסום השיג את תוצאותיו ויש להעמיק בו ואיזה מסע פרסום, אינו משיג את מטרותיו ומביא לזליגה של כספי התקציב. בעיה נוספת, המאפיינת את מערכת קשרי העבודה בין חברות הפרסום ללקוחות היא בעיית השקיפות

 

כיצד המערכת פותרת את בעיית השקיפות?

 

היעדר השקיפות מתבטא בקושי לבטא את חלוקת התקציב והניצול היעיל שלו. המערכת למעשה מבצעת אופטימיזציה מבוססת לידים נכנסים, ומודדת את יעילות שיחות המכירה וביצוע סגירת מעגל. כיצד? על ידי תצוגה מלאה של נתוני השיווק והמכירה, התממשקות למערכות  הפנים ארגוניות השואבות מידע ממקורות המקושרים לארגון, וביצוע היזון חוזר ברמת המסע השיווקי.

 

שליטה טובה יותר על הנתונים

 

עיקרה של מערכת לניהול קמפיינים מבוסס על תצוגה חכמה, השואבת נתונים ממערכות שונות לרבות מרכזיות טלפוניות, תיבות דואר ברשתות, מסעות פרסום שונים, המרוכזים כולם תחת דשבורד אחד, המורכב מגיליונות. כל גיליון מציג מידע בזווית אחרת. הגיליונות ואפיון המערכת נתונים להחלטת הנהלת החברה. לדוגמה: אם חברה החליטה לבחון את ביצועי הארגון היא תכלול בגיליון הייעודי את יתרת תקציבי הלידים, היקף המכירות מהשיחות הטלפוניות, הצעות, ניתוח נתונים ברמת הממשק, מסע הפרסום, התעריף, עמידה במדדי KPI's וביצועי אנשי המכירות - כל אלו מסייעים להנהלה לבודד את הסיבות ולעלות על מגמות נסתרות בדאטה כדי לייעל את הפעילות השוטפת לאורך זמן ובאופן מתמיד.

 

קבלת החלטות על בסיס נתונים

 

תהליך ההטמעה של המערכת כולל מספר הדרכות ניהוליות למיצוי מיטבי של כלי המערכת - כך למשל משתמשי המערכת מקבלים כלים כיצד לבצע חיתוכים בדאטה ולומדים לאמץ צורת חשיבה, המסייעת להם להשתמש במידע המקושר לשאלה שהוקלדה, ייצוא נתונים לטבלאות, לגרפים, לתרשימי זרימה, יצירת story מתוך המערכת המחליף למעשה את כלי ה - Power Point, חקירת drill down והתיידדות עם כלי עוצמתי, גמיש ויעיל, המאפשר לחקור בחופש מוחלט את מערך הנתונים הארגוני ולבצע בו שימוש יום יומי ומהותי.

 

למי מתאימה המערכת?

 

כאמור מערכת לניהול קמפיינים מתאימה לארגונים, המנהלים מספר רב של מסעות פרסום, בין אם מדובר על לקוחות קצה ובין אם מדובר על נותני שירותים:

  • ארגונים הפועלים בזירות הדיגיטליות, מוקדים טלפונים ומפעילים מערכי שירות לקוחות
  • ארגונים המנהלים עשרות ומאות מסעות פרסום שונים ומקבילים במנועי החיפוש, רשתות חברתיות, רדיו, טלוויזיה, עיתונות כתובה, שלטי חוצות ובכל פלטפורמה אחרת.
  • ארגונים, המסתייעים בשירותיהן של חברות דיגיטל חיצוניות ומעוניינים להשיג שליטה מלאה על מיצוי התקציב
  • חברות דיגיטל המנהלות עשרות, מאות ואלפי קמפיינים במקביל ומעוניינות להשיג שליטה טובה יותר על ביצועי העבודה ולהתייעל בהיבט הדיווחים השוטפים ללקוחות.

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר