מס' צפיות - 1181
דירוג ממוצע -
פרסום בגוגל – יתרונות הפרסום בגוגל
מאת: יורם אביצור 27/01/20 (16:31)

גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל והפופולרי ביותר בישראל ובעולם כולו, וכדי לקדם את האתר שלכם בגוגל ולזכות בחשיפה רחבה, אפשר לשלב בין קידום אורגני לקידום ממומן. הפרסום בגוגל מבוסס על מערכת Google Ads, ואתם משלמים רק על תוצאות, למשל קליק על המודעה שפרסמתם או שיחת טלפון לעסק.


פרסום בגוגל מבטיח לכם יתרונות רבים, עם זאת חשוב לתכנן נכון את הקמפיין ויש להכיר היטב את כלי ואפשרויות הפרסום ב-Google Ads, לכן כדאי לפנות לחברה מובילה המתמחה בכך. יש להגדיר נכון את קהל היעד, מסר שיווקי, סוג המודעה, מילות מפתח, פלטפורמת הפרסום הרצויה ועוד.


מהם יתרונות הפרסום בגוגל?


כאמור, פרסום בגוגל מעניק לכם יתרונות רבים ומשמעותיים כגון:


שליטה מוחלטת בתקציב הפרסום – אפשר ליצור קמפיינים ולפרסם בגוגל כמעט בכל תקציב חודשי, המערכת המתקדמת מאפשרת לכם לקבוע מראש תקרת תקציב ולא לחרוג ממנה. חשוב לציין כי הפרסום בגוגל מבוסס על PPC, כלומר אתם משלמים רק כאשר גולש הקליק על המודעה כדי לעבור לאתר שלכם או לדף נחיתה, או כאשר הגולש הקליק על המודעה כדי להתקשר לעסק.
פילוח מדויק של קהל היעד – מעבר ליתרונות גוגל כמנוע חיפוש מתקדם ואיכותי, החברה מחזיקה במאגר נתונים עצום על הגולשים, לרבות מאפיינים כמו מיקום (אזור דמוגרפי), גיל, שפה ועוד. כך תוכלו למקד את הקמפיין לקהל יעד שמאפייניו מתאימים לפרסום ולתוצאות שברצונכם להשיג. כמו כן, ניתן להתאים את הקמפיין לפי סוג המכשיר שיש לגולשים – טלפון נייד (סמארטפון), מחשב, טאבלט.
ניתוח נתונים ומעקב אחר תוצאות הקמפיין – מערכת הפרסום המתקדמת של גוגל מאפשרת לכם לעקוב אחר תוצאות הקמפיין ולנתח את הנתונים. כלי המעקב וניתוח הנתונים יסייעו לכם לבדוק האם הקמפיין מביא לתוצאות הרצויות, לבדוק את יחס ההמרה ואחוזי ההקלקה, כך תוכלו לשפר את הקמפיין כדי להשיג תוצאות טובות יותר.
פרסום מיידי – אחד היתרונות העיקריים של הפרסום בגוגל הוא החשיפה המהירה של מודעת הפרסום והקמפיין שלכם. תוכלו להבחין באופן מיידי בתוצאות הקמפיין שהעליתם וליהנות מלידים איכותיים ומכמות גדולה של גולשים המבקרים באתר או בדף הנחיתה, וכמובן מכמות גדולה של פניות לעסק.
אפשרות לפרסם ברשת המדיה של גוגל – מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם לקבוע היכן המודעה תפורסם, באפשרותכם לפרסם את המודעה ברשת החיפוש, ברשת המדיה (אתרי שותפים), במפות גוגל, ביוטיוב ועוד.


בנוסף, פרסום בגוגל מאפשר לכם חשיפה מרכזית בראש דף תוצאות החיפוש. מודעות הפרסום הממומן מופיעות מעל התוצאות האורגניות, לכן המודעה שלכם זוכה לחשיפה רחבה בפני קהל יעד שמאפייניו ידועים מראש, ובהתאם למילות המפתח שהגדרתם.


מערכת הפרסום של גוגל מציעה כלים מתקדמים, ביניהם כלי הרימרקטינג (שייוק מחדש). זהו כלי עוצמתי עבורכם והקמפיין ימשוך גולשים שביקרו כבר באתר שלכם או שהייתה להם אינטראקציה אחרת עם אפליקציה בנייד.

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר