לאחרונה, במודעות שיצאו בעיתונים המודפסים השונים (ידיעות אחרונות, ישראל היום, מעריב) מופיעות מודעות הטוענות כי חברת המזגנים "טורנדו" אשר מפרסמת את המזגן החדש שלה "סופר אינוורטר" בכלל אינה יכולה למכור אותו מכיוון שאין לה עדיין אישור ממכון התקנים.
עובדה זה אכן מעניינת ביותר ומעלה שתי שאלות:
הראשונה היא מדוע חברת טורנדו מפרסמת מזגן חדש בקמפיין אגריסיבי שעלה להם בטח יותר ממיליון דולר מבלי שיש להם את היכולת למכור אותו? ויותר מזה, מדוע היא לא מיידעת את ציבור הצרכנים בכך?
השאלה השנייה היא מי עומד מאחורי המודעות האלו? שכן המקור היחיד למודעות האלו הוא "מוקדש למען המחשבה".
לגבי השאלה השנייה, אפשר לנחש שמי שמפרסם את המודעות היא חברה מתחרה של טורנדו (אלקטרה אולי...) אבל אולי לא..
לגבי הפרסום המוקדם של המזגן החדש, אפשר להניח שהחברה רוצה לייצר "באז" גדול על המוצר הזה כאשר הם סומכים על כך שבקרוב האישורים יגיעו וכמו כן, הם בוודאי מניחים שבעקבות פרסום זה, אנשים יקנו מוצרים אחרים של החברה ובכך השתלם להם הקמפיין המאסיבי שהם העלו. סוגיה מעניינת בכל אופן...
מתוך הבלוג:
כל מה שרצית לדעת על בו תוכלו למצוא מגוון גדול של טיפים והמלצות בכל התחומים. למשל: שימור דם טבורי או כתבות על אייפון, דירות מכונס נכסים ועוד...או למשל כתבות בנושא רכב כמו אזעקה לרכב ועוד...