שבת בערב, לאחר מסכת שיכנועים קצרה. רכשתי למחשב של האהובה שידרוג של תוכנת בבילון 7 + אנציקלופדיה בריטניקה. במחשב עד אז הייתה מותקנת תוכנת בבילון 5 שרכשנו באוקטובר 2003.
פעלתי לפי הוראות ההתקנה, הכנסתי את קוד הרישיון שניתן לי ובאחת נותקתי מאפשרות התירגום שפעלה במחשב שלנו לאורך שנים. כנראה רכשתי מוצר לא מתאים. חיפשתי טלפון להתקשר לחברת בבילון. הפכתי את האתר שלהם לאורכו ולרוחבו, לא מצאתי זכר לטלפון במשרדיהם. האפשרות היחידה ללקוח שרכש מהם מוצר לקבל שרות היא בשימוש בטופס תמיכה באתר שלהם.
עוד באותו יום שלחתי אליהם בקשה לעזרה. תשובה אוטומטית הגיעה תוך שניות ספורות. הבטיחו לענות לא יאוחר מ 48-72 שעות. המתנו בסבלנות. עברו כבר 72 שעות והחברים בבבילון עדיין לא מצאו פנאי ליצור עימנו קשר. עכשיו אנחנו מצויידים עם תוכנת בבילון משודרגת שלא פועלת, אין אפשרות להתקין את התוכנה הישנה, עוגמת נפש רבה ופחות 36 דולר בקופה.
מישהו יכל להסביר לי, את הפחד של חברת בבילון מהתקשרות טלפונית של לקוחותיה. מדוע חברה המתימרת לתת שרות ומוצר ברמה גבוהה. אינה דואגת שלקוחות כמוני יהנו מהקניה מהם? מדוע הם לא מפרסמים מספר טלפון להתקשרות. מה יש להם להסתיר?
מדוע אני צריך לחכות מספר ימים או שבועות כדי להבין על מה שילמתי ואיך להשתמש במוצר?
לצערי שוב נכנסתי לסטטיסטיקה של לקוחות היוצאים מאד לא מרוצים מרכישה דרך האינטרנט. אולי זה ישתנה בימים הקרובים (מבטיח לעדכן), בינתיים האכזבה היא גדולה.
המלצה: במידה ואתם לא חייבים תרגום מקצוע נרחב ומלא. יש ברשת תוכנה חינמית בשם תרגומית. היא פשוטה וצנועה. אבל רובנו יכולים להסתפק בה. אם אתם חייבים בבילון. היו זהירים !
לבלוג של הצרכן