מס' צפיות - 59
דירוג ממוצע -
סרטון תדמית אנימציה – למה משתלם להשתמש באנימציה?
מאת: NR 11/09/21 (20:08)

כשאנחנו שומעים על סרט או סרטון אנימציה, אז ברוב המקרים הדבר הראשון שעולה לנו בראש זה סרטי ילדים. בין אם מדובר על סרטים שאנחנו צפינו בהם כשהיינו ילדים קטנים ובין אם מדובר על סרטים שהילדים שלנו צופים בהם ולא פעם, דורשים מאיתנו לצפות איתם ביחד.

 

אך כידוע, השימוש בסרטונים או סרטי אנימציה איננו מוגבל רק לסרטי ילדים, להיפך. היום נעשה שימוש נרחב בכלי אנימציה שונים גם לצרכים עסקיים, מסחריים. כך למשל, חברות ובתי עסק עושים שימוש לא קטן בסרטוני אנימציה לצרכי פרסום ותדמית. הם עושים זאת בכוונה, מתוך הבנה שסרטי אנימציה יכולים לעורר הרבה יותר עניין מאשר סרט רגיל.

 

כאשר בית עסק רוצה למשוך עניין ולמשוך אליו לקוחות או משקיעים חדשים, אז הוא ידאג להפיק סרטון תדמית אנימציה ולהציג אותו בצורות שונות. הסרטון יספר את הסיפור של העסק, הוא יציג את המוצרים והשירותים שהעסק מייצר ומשווק, כמו כן הוא יציג את ההיסטוריה של העסק ואת התוכניות לעתיד. אך במקום לעשות זאת באמצעות שחקנים בשר ודם או בסרט "רגיל", יבחר לעשות זאת באמצעות סרטון אנימציה.

 

למה משתמשים בסרטון תדמית עשוי אנימציה?

 

השימוש בכלי של סרטון תדמית אנימציה הפך להיות פופולארי עם השנים, משתי סיבות. ראשית, קהל הצופים חשוף למגוון עצום של סרטונים וסרטים מסוגים שונים. על מנת לעורר בו עניין, צריך לייצר סרטון מיוחד, שונה ומקורי. הרבה יותר קל ונכון לעשות זאת באמצעות סרטון אנימציה ולא באמצעות סרטון רגיל, סטנדרטי, כזה שעלול לשעמם את הצופים.

 

 

הסיבה השנייה היא טכנית. יותר קל ויותר זול להכין סרטון אנימציה. ישנן לא מעט תוכנות שמתמחות בכך, אנשי מקצוע שעושים זאת בצורה מהירה ופשוטה, זה בוודאי יותר זול ופשוט מאשר לשכור צלמים וכל מה שנדרש בשביל לצלם סרטון במקום כזה או אחר. מה עוד שהיום אפשר ליהנות ממגוון רחב של תוכנות ואמצעים ממוחשבים שהופכים את תהליך היצירה לאיכותי יותר, וכאמור זול יותר.

 

כיצד יוצרים סרטון תדמית אנימציה בצורה נכונה?

 

כאמור, כפי שציינו, הרבה יותר קל וזול להכין סרטון אנימציה מאשר סרטון רגיל, אך אם אנחנו רוצים שהוא יצליח, יעביר את המסר אותו אנחנו מבקשים להעביר וימשוך את תשומת הלב של הצופים, אזי שחשוב גם לדעת כיצד מכינים סרטון בצורה נכונה.

 

לשם כך, עלינו לאפיין תחילה את הצרכים והמטרות שלנו. ישנם סרטוני תדמית לצרכים שונים, החל מסרטון לעסק וכלה בסרטון תדמית לשירות או מוצר ספציפי. אנחנו צריכים לאפיין גם את קהל היעד אליו אנחנו פונים וכיצד אנחנו מתכוונים לעשות זאת.

 

אנחנו צריכים לבנות עלילה, תסריט מתאים לסרטון באופן כזה שהצופה שיצפה בו יגלה עניין ולא ירגיש שהסרטון מיותר, משעמם או איננו מחדש לו דבר.

 

לפני סיום, בשביל לייצר סרטון בצורה נכונה, עלינו לזכור שהאנימציה היא כלי בה אנחנו משתמשים והיא לא הדבר העיקרי או המרכזי בסרטון שלנו.

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר