מס' צפיות - 1600
דירוג ממוצע -
יועץ קידום אתרים
יועץ קידום אתרים – כי עם השיווק באינטרנט לא משחקים
מאת: אופיר א 13/07/21 (12:31)

יש הרבה דברים בעסק שאפשר להתנסות בהם. שינוי מחירים לבדיקת היענות, מבצעים שונים ומשונים, ואפילו שינויים במיתוג החברה לבדיקת תגובת הקהל, כל אלו ואחרים הם דברים מאוד מקובלים לצורך בדיקות וניסיונות בכדי ללמוד את השוק טוב יותר ולהעלות את המכירות. אם המהלך לא הראה תוצאות חיוביות, ממשיכים הלאה למהלך אחר. אבל כשמדובר בשיווק באינטרנט, אסור לעשות שגיאות, שכן גוגל זוכרת ורושמת הכול. יועץ קידום אתרים הוא האדם שיוביל את הקמפיין השלכם למקום בו הוא צריך להיות.

בכל המדובר בשיווק מקוון, יש לזכור שלא מדובר במהלכים ניסיוניים, אלא במאמץ ממוקד לפי תוכנית מסודרת מראש, שנכתבה ועוצבה על בסיס מחקר שוק נרחב. במילים אחרות, זה לא ניסוי, אלא הוצאה לפועל של אסטרטגיה רחבה לשיפור העמדה של העסק שלך באינטרנט.

למה צריך יועץ קידום אתרים?

הרבה אנשים, בעיקר בתחילת דרכם בעולם העסקי, חושבים שהם יכולים לקדם את האתר שלהם, שזה בעצם העסק שלהם, לבד. "למה אני צריך יועץ קידום אתרים? פשוט אכין אתר ואכתוב מאמרים". מחשבה תמימה עד כדי נאיבית, שנשענת על תפיסה שגויה לחלוטין של קידום אתרים. ייעוץ מקצועי ראשוני הוא הבסיס המחייב לכל בעל עסק שרוצה לקדם את האתר העסקי שלו, נקודה.

רק כדי לסבר את האוזן – הנה כמה מהדברים שיועץ קידום אתרים עושה בשבילכם, והרשימה הזו חלקית עד מינימאלית:

1.      מחקר שוק נרחב – כדי לדעת מה לעשות, צריך להכיר את השוק בצורה שאתם, בתור אנשים שאינם מתמחים במחקר שוק באינטרנט, תתקשו להאמין. לדעת הכול על המתחרים, הכול על קהל המחפשים שצריכים את השירות או המוצר שלכם, והכול על האינטראקציה בין כולם לבין גוגל.

2.      "און-סייט" – בדיקת עומק ידנית ואוטומטית של האתר שלכם, כל הקוד שלו, מבנה הקישורים שלו,

הטקסטים הקיימים, התפריטים, הנראות, הבאגים וכיו"ב, בכדי לוודא שהאתר נראה טוב בעיני מנועי החיפוש והלקוחות שלכם כאחד.

3.      אוף"-סייט" – עבודה מחוץ לגבולות האתר, ליצירת מערך קישורים חכם, בניית שם טוב ברחבי הרשת, רישום האתר לאתרים הנכונים, ועוד.

4.      בניית מיתוג באתרים חברתיים – פייסבוק, אינסטגרם, טוק-טוק, יוטיוב, ועוד אתרים שחובה לבסס בהם עמדה ולשמר פעילות שוטפת אמיתית ורצופה בכדי לבנות שם טוב ומאגר לקוחות קבוע.

כשמוכנים באמת להצלחה מקוונת

הצלחה מקוונת עלולה להיות מסחררת. עם קידום אתרים אורגאני זה לא קורה בין-לילה, ולעיתים טוב שכך. עם קידום ממומן לעומת זאת, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מבול של לקוחות הרבה מעבר למסוגלות המענה הנוכחי של העסק שלכם, מה שעלול ליצור דווקא רושם שלילי. אתם חייבים להיות מוכנים לתת מענה טוב כדי לבנות שם טוב בקרב הלקוחות.

עם יועץ קידום אתרים מסחריים המתמחה בהזנקת אתר חדש או קיים למקומות גבוהים במיוחד ברשת, כל מה שנותר לכם זה להכין את המערכות שלכם למתן מענה לזרם חדש של לקוחות מרוצים, וגם זה לא מובן מאליו. היו מוכנים לענות למיילים, לטלפונים, לספק את המוצר או השירות שלכם, ולראות את העסק סוף כל סוף נוסק.

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר