מס' צפיות - 46
דירוג ממוצע -
קידום ממומן בגוגל
כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל לעשות קידום ממומן בגוגל!
מאת: אופיר א 27/01/21 (18:42)

רוצים לקדם את האתר שלכם בעזרת קידום ממומן בגוגל? כאן נסביר כל מה שחשוב לדעת על שיטה זו!

 

החשיבות של הקידום

 

רגע לפני שנעסוק בשיטת הקידום הממומן באופן ספציפי, חשוב לעצור ולהבין למה בכלל חשוב לקדם אתרים. אם כן, היות שהמטרה של כל אתר שהוא היא להגדיל את החשיפה לעסק, שבשבילו נבנה האתר מלכתחילה, חשוב שהוא יופיע כמה שיותר פעמים בפני הגולשים, המבצעים חיפושים רלוונטיים בגוגל ולשם כך, עליו להיות מקודם. זאת, כדי לבלוט מתוך הרשימה הארוכה של האתרים הרלוונטיים לגולש, שהם של המתחרים.

 

מה זה בכלל קידום ממומן בגוגל?

 

קידום ממומן בגוגל הוא שיטה אחת מתוך שתיים לקידום אתרים בגוגל. בשונה מהקידום האורגני, הקידום הממומן מספק תוצאות מיידיות ואף בולטות יותר לעין. הכוונה היא לכך, שברגע שמתבצע התשלום לגוגל, האתר מקודם באופן אוטומטי ולכאורה, אין צורך בעבודה נוספת על הקידום. כמו כן, במקום שהאתר יטפס מקומות ספורים בכל פעם ברשימת תוצאות החיפוש, בעזרת הקידום הממומן הוא קופץ ישירות אל ראש הרשימה, אל המקומות השמורים במיוחד עבור אתרים ששילמו על כך.

 

האפשרויות

 

שיטת הקידום הממומן מאפשרת למשתמשים בה לבחור את האפשרויות המתאימות להם ביותר כדי להתאים את הקידום לקהל היעד. כלומר, המקדם יכול לבחור כיצד הוא רוצה לנהל את הקידום של האתר שלו ואת אופן החיוב שלו בהתאם להרגלי הגלישה של קהל היעד. לדוגמה, אם מדובר על קהל יעד אמריקאי, הרגלי הגלישה יהיו שונים מאלו של ישראל הן בשל הפרשי השעות והן בשל שבוע העבודה הרשמי.

 

סייג קטן

 

כפי שכתבנו לעיל, כאשר יש קידום ממומן בגוגל פעיל, לא נדרשת עוד עבודת קידום לכאורה. למה לכאורה? מפני שהחיסרון של הקידום הממומן הוא, שברגע שהתשלום מפסיק להיות מוזרם לגוגל, הקידום נפסק באותה המהירות שבה הוא התחיל. היות שכך, מומלץ לשלב את הקידום הממומן ביחד עם קידום אורגני וכך לייעל משמעותית את התוצאות וגם להשאיר אותן לטווח הארוך.

 

קידום נכון

 

למרות שנדמה, שהקידום הממומן הוא עניין של מה בכך, הוא מאוד מורכב וצריך לדעת איך לעשות אותו נכון! היות שכך, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע, שמתמחים בקידום ממומן בגוגל ויוכלו ליצור לכם קמפיין מנצח שיביא מקסימום תוצאות תמורת מינימום כסף.

 

חשוב לציין, שיש הן עסקים קטנים והן חברות שמציעים קידום ממומן בגוגל והמשמעות היא, שאם אתם רוצים לעשות קידום מקצועי, חשוב שתבחרו היטב את מי שיעשה זאת עבורכם. כדי לעשות בחירה נבונה, חשוב לעשות בחירה מושכלת, שנובעת מסקר שוק מעמיק ככל שניתן. במהלך סקר שוק זה מומלץ לבדוק מהי שיטת העבודה המוצעת על ידי אותו איש מקצוע או חברה וכיצד היא מותאמת לעסק ולקהל היעד שלכם.

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר