הפעם הגבול היה יותר מדי סבוך ומרגיז. אני שייכת לדור השלישי וזה מבלי להתנצל, אבל.... ככל שעבר הזמן ראיתי שאיני יכולה להשיג את "התקדמות" הדיגטלי הקשור לכל קשר עם מוסדות שמטרתן לחסוך , מה לחסוך בעצם? כוח אדם, חסכון בניר ,צמצום דואר ?? הוסיפו של דבר העולה בדעתכם... אני אמרתי הבוקר סטופ נמאס לי לכו לעזעזאל. והרי דוגמא קטנטונת ממה שהוביל לאימרה שלי שכנגדה המערכת השיבה : mast של תאגיד המים של עירית אשקלון "לא הצלחנו לזהות את שם הרשות נא דייק את שם הרשות". אתם מבינים? וזה אחרי (רגע סופרת כי פניות עשיתי לתאגיד ) זה התחיל ב-11.10 ביום ראשון 3 באוגוסט. אחרי שקבלתי מכתב עם הודעת חוב בצבע אדום, שאף פעם בחיי לא הייתי חייבת, פניתי לתאגיד המים לפי הטלפון שהיה מצורף בטופס ההודעה. בקשר הראשון שהיה לנו קבלתי דוקא נציגה דיגיטלית שאמרה שהיא תוכל לחברה אותי לנציגה אנושית...הו..הו. נציגה אנושית זה היה כמו גשם בריץ.. אבל השמחה רחוקה מכאן והלאה.. עכשיו עלי לבחור את התאגיד שאני רוצה. הקלדתי מי אשקלון. שוב. שאלו ושוב כתבתי הודעה הגעת לשרות המופעל ע"י פלטפורמת MAST איך נוכל לעזור ? כתבתי שיש לי חוב כדבריכם, אבל הם מתעקשים לפנות לבירור ותשלום יתרות . כתבתי מה שצריך והוספתי שרוצה נציג שישוחח אתי בטלפון.. לא דובים ולא יער, כל הפרוצדורה הזו עוברת את אותו תהליך : הזן את שמך, ת.ז.. וכן"על מנת להשלים את הטיפול תמלא את טופס הפניה המצורף. וכך התהליך חוזר על עצמו יותר מ-10 םעמים..(הכל רשום בטלפון שלי למשמרת במקרה שתגיע ועדת ביקורת לבדוק האם אני הוזה או...חולמת בהקיץ לבסוף קבלתי את גזר הדין הסופי : פניתך נסגרה עקב חוסר מענה.. תוכלו לשוב וליצור איתנו קשר בהמשך בכל אחד מעצורי התקשורת אשר עומדים לרשותכם"
כך לשון ההודעה. ערוצים העומדים לרשותי ?????? תכנסו אתם ותנסו לקבל תשובה להודעת חוב שמעולם לא היה לי...
וכפי שאמרתי אולי חסכתם את מה שציינתי לעיל, אבל לא עזרתם במאום לשליש מאזרחי ישראל שבשעה טובה הגיעו לגיל השלישי.