כפי שכתבתי בעבר מסתמן כי שנת 2022 תהיה שנת מלחמות הסטרימינג כשלא פחות מארבע חברות סטרימינג תגענה לישראל ותילחמנה על לבו של הצופה הממוצע.
חברת "Hot" לא נשארת מאחור וכבר בתחילת חודש מרץ היא תשדרג את הממירים שלה ותשנה את ממשק הערוצים וספריית ה-"Vod"
וכן היא תשיק ממיר חדש.
בואו נראה מה זה אומר
כפי שכתבתי בעבר מסתמן כי שנת 2022 תהיה שנת מלחמות הסטרימינג כשלא פחות מארבע חברות סטרימינג תגענה לישראל ותילחמנה על לבו של הצופה הממוצע.
חברת "Hot" לא נשארת מאחור וכבר בתחילת חודש מרץ היא תשדרג את הממירים שלה ותשנה את ממשק הערוצים וספריית ה-"Vod"
וכן היא תשיק ממיר חדש.
בואו נראה מה זה אומר
שדרוג הערוצים
השדרוג יכלול בין השאר המלצות תוכן אישיות כאשר בהמשך השנה יושק מסך פרופילים אישי והמלצות צפייה לכל מנוי כפי שקיים כיום בנטפליקס.
בנוסף יושק בקרוב מכשיר מולטימדיה שישמש מרכז תקשורת ביתי שיכיל חומר ייחודי הנמצא במטהווארס.
השקת הממיר החדש
הממיר החדש שתשיק בקרוב חברת "Hot"נקרא בשם "Hot one" אשר יכלול ממשק משתמש אישי ,עוזר אישי, ויכלול גם משחקי רשת ,ושיחות וידאו.
יהיה לו סאונד קולנועי ,אך המחיר שלו יהיה יקר מזה של ממיר רגיל.
במסך הבית שלו יהיה פתח דרכו יהיה אפשר לבחור בתכנים של ענקיות הסטרימינג לפי המנוי של אותו לקוח מבלי שתהיה הפרדה בין התכנים השונים.
שירותים אלו יפעלו במסגרת תשתית אינטרנט רחבה הנסמכת על סיבים אופטיים מיוחדים.
לפי נתוני החברה כיום רק 35% מלקוחות "Hot" נהנים מרפורמת הסיבים האופטיים כאשר כמות זו תוכפל עד לסוף השנה.
החברה מקווה שעד שנת 2024 או לכל המאוחר בתחילת שנת 2025 היא תפרוס בכל הארץ סיבים אופטיים במקום הכבלים שיש היום.
מדובר ברפורמה מעניינת וחשובה השאלה היא: מה מתכוונות חברות "פרטנר", "סלקום" ו"Yes" להגיב למהפכה זו שתחל ככול הנראה לקראת הקיץ.