רועי חפץ צייר המתגורר בברלין מביא לבית טיכו ,הבית השלוו של האמנית אנה ובעלה רופא העיניים סערה של בדים ענקיים שבכולן מצוירות נשים רובן רק בפניהן בגרפיטי כשמערך של קוי קוים כמו בתרשים אנטומי.
מדוע ולמה טורח חפץ להתמקד בפרוטרטים של נשים שראה ופגש בברלין,גילן מעל 60 השיא מאחוריהן ולמרות הטיפוח והתסרוקות המסודרות כעין פאה על ראשן, הן מושכות אותו לחשוף את פנימיותן. מי הן שחפץ מכליל אותן בשם "ויקטוריה".
אפשר להסיק מדמות המכונה "פראו ל'" על שאר הדמויות. פראו ל' היא אשה מסוימת המביטה ישירות בצופיה,עיניה אגמי עצב עמוקים,אפה אולי גדול יחסית לפניה הצרות ושפתיה הנפוחות. מרבית גופה מוסתר מתחת לצבע אדום-כתום המונח בשכבה עבה ונסדקת. פראו ל' היא טרנסג'נדרית שהתחרטה ברבות ימיה, בשעת הדמדומים,על החלטתה זו לשנות את
מינה מזכר לנקבה.
אלה גם ההחלטות וחהפחדים שיש לחפץ המתמודד עם הזהות המגדרית שלו. חפץ עובד בסטודיו הקטן שלו בברלין
עם כמה עבודות במקביל,הן סוגרות עליו כמו בתוך פקעת ניר ,פחם וגרפיטי.
ניתן לפרש את יצירותיו כבקורת על החברה ודעתה על סטריאוטיפים חברתיים..הוא מציב שאלות על אידיאלי יופי,
על חרדות מפני הזדקנות והתנוונות,מקבילה זו העומדת בדרכו שלו להיות אשה.