לצד שפע תערוכות קבועות ומתחלפות במוזיאון ת"א לאמנות קיימת נישה לא צעקנית, דעתנית ובעיקר ממלאה את הצורך
בהכרת יוצרים עכשויים בינלאומיים. תשובה לקהל המתענין ויוצר מביאה רותי דרקטור תחת הנושא 21ART מבית היוצר של PBS המוקרנת ברחבי העולם ובמוסדות אמנות שונים. הסדרות מחולקת לפי ערים שמתוכם נבחרו 4 אמנים יוצרים.
הערים שנבחרו הן: לוס אנג'לס,וונקובר,שיקגו ומקסיקו סיטי.
התמקדנו בלוס אנג'לס :דיאנה תא'טר,ליז לרנר,טאלה מאדני ואדגר ארקנו.
לדיאנה תא'טר היה רצון להיות אדריכלית ושחקנית "הסרטים ההוליוודים השפיעו עלי". אהבות אלה מחלחלות לתוך עבודתיה. בעיקר תפיסת החלל וכן היחס בין בני אדם לחיות. מה שמביא אותם להגיע לארצות אקזוטיות כמו בורנאו . המצלמה שלה
מתמקדת בקופים החופשיים ואלה שנמצאים בכלובים. העבודה הראשונית נבנית ע"י מאקטים, שאחר מכן הן מתורגמות לפאסדות של מקדשים כשבפתחים בהם מצולמים הקופים בטכניקת הוידאו .
ליז לרנר מתחברת לחומר שהיא עובדת איתו דרך לימודי הפילוסופיה והגיאולוגיה שלה. ניסויים ותהייה הופכים להיות
מסות גדולות של חימר אמורפי, סדוק,מפוצל. העבודה הגדולה שלה עם אבנים בעלי צורה וצבע שנאספו מכל רחבי דנוור נקשרים בסלמתכת כעין כלוב בקונסטרוקציה המוצבת בחוץ. "בשבילי כל אבן כזו היא קפסולה של זמן".
טולה מאדני ילידת הודו, מוקסמת בעיקר מהאור. היא מנציחה דמויות שלסמיילי על קנבס, ההופכות להיות גדולות ,סמלייליות חסרות פנים,פורצות את הגבולות של הבד. עכשיו ההתפתחות הטבעית של הדמויות ליהפך לאנימציה כשברקע
יושמע קולו של אלוהים (היא צוחקת).
אדגר ארקנו אמן מיצגי משתמש בחלקי מראות כרקע לטקסט ספרותי "ספר מראה".הוא משלב את המראות שלדידו
הם הפרצוף האמיתי של אישים ומנהיגים. ראינו עבודת וידאו גדולה מחווה לאמן בן ורין. כשברקע משתקף רולנד רייגן.
האם העיר בה השלט הגדול "הוליווד" רוכב מעל הגבעות משפיע על עבודת האמנים האלה, זה לא ברור, מה שבולט
שהיצירות שלהם גדולות מימדים. נראה כי העבודות האינטימיות הקטנות הידניות, נדחקו לקרן זוית. וכן, הגודל כן קובע.