הקולקטיב בארוקדה שהוקם ב-2007 פרש כנפים ממכורתו באבו-גוש לאכסניות שונות ובעיקר למוזיאון תל אביב. היום ביתר שאת הוא מתחבר לגורמים מוזיקליים כמו מקהלות,סולנים ואנסמבלים שונים.
מוזיקת הבארוק הינה ייחודית שמשכה קהל בשל ובעיקר ממעגל הגיל השלישי. היום, אחרי הקורונה,
הפכה לבון טון כבר לא מוזיקה איזוטרית. חודשים מראש אולמות הקונצרטים מנוקדים בנקודות אדומות sold out. האמנים לא מסתפקים בהופעה חד פעמית אלא הופכים את החד לרב,לסדרות ולעונות שנתיים.
בתוכנית מס. 3 "אודה לסנטה ססיליה" קבלנו הסבר מי היתה אותה ססיליה שרבים ממלחיני העבר הקדישו לה מיצירותיהם. לפי המסורת היא חיה ברומא במאה השניה או השלישית לספירה. משוררת שאחרי שהוצאה להורג הוכרה כקדושה בשל אמונתה הנוצרית ונחשבת מאז פטרונית המוזיקה.
בתוכנית נבחרו מלחינים שהקדישו לזכרה וליום חגה 22 בנובמבר יצירות מפרי עטם. הראשון הוא מלחין בן זמננו, פרט אוסברג מנצח ושחקן אסטוני"רכש" של המנצח אנדרס מוסטונן אף הוא אסטוני. אנסמבל זמרי מורן עם מנצחה תם קרני משמיעים מוזיקה שקטה הנשמעת כתפילה וזה כתוצאה שהמלחין משתמש בשירה הגרגוריאנית מימי הביניים כבסיס ליצירתו
כשהויולנה והתיאורבו משמיעות את קולן הבסי המלווה את המקהלה.
ווילאם ברד יוצר מהתקופה האליזבטית,מחבר מוזיקה דתית וגם חילונית .חי בתקופה סוערת של מלחמות דת. המוטטים שלו ומזמורי תהילים יצאו לאור ב-1591. שמענו את "בשבחים קדושים אתה ה' הללו"יצירה דתית שנשמעה כל כך מודרנית תוך שכלי התקופה שילבו עצמם בשירת המקהלה ויחד עם חצוצרת הבארוק,חליל טרברסו וויולנה הביאו את סך כל המעורבים למוד של אקסטזה.
גיאורג-פיליפ טלמן .בקונצרטו לחצוצרה ולשני אבובים אי אפשר היה להשאר אדישים למשמע המיקס של שני כלי נגינה אלה. טלמן מחשובי יוצרי הבארוק הגרמני משנת 1721 ועד מותו הלחין בכל סוגה אפשרית . משערים שחיבר קרוב ל-3000 יצירות שרבות מהן אבדו. יצירותיו שכללו קונצרטי כמעט לכל הרכב אפשרי מהם שמענו 4 פרקים שחידדו את המיצלול המיוחד,
מה שהביא את קהל המאזינים לכדי קריאות הידד ומחיאות כפיים סוערות.
ולקינוח גיאורג פרידריך הנדל. במקורו מלחין גרמני של הבארוק הגרמני. בגיל 27 השתקע בלונדון והיה בעל חושים לדעת להתחבר למוקדי הכח של החברה האנגלית והפך להיות חביב בית המלוכה. הנדל נשאר רלוונטי גם כיום שהרי המנון ההכתרה שלו לגור'ג השני הפך להיות רשמי לכל הכתרה שתגיע בעתיד . גם היום בימינו , ההמנון שלו הושמע בעת הכתרתו של המלך צ'רלס השלישי בכנסית ווסטמניסטר. האודה שלו ליום סנטה ססיליה מבוססת על אחת משתי הפואמות של ג'ון דריידן משנת 1739.
זו סוגה של שירה לירית,פואמה המשבחת דמות או מאורע. המנצח הצבעוני האסטוני מוסטונן בהחלט חיכה להזדמנות הזו כשכל הנגנים ,המקהלה והסולנים עינת ארונשטיין סופרן ואיתן דרורי טנור פוצחים באנגלית שפת המקור של היצירה בהם כלולות
המילים "הלל" "מוסיקה" הרמוניה" "אמן" וכשדודי התוף אף הם מריעים ומשתלבים ,נגני המיתרים יוצאים מכליהם,תרתי משמע, ועל כולם מוסטונן ממריא על בהונות רגליו,רוקע ומניף זרועותיו: ה ל ל ו י ה.