זהו קמפיין חשוב שמראה כי אידיאל הרזון ששלט בחברה כללית במשך שנים כבר לא רלוונטי,אך מצד שני חשוב לזכור שהשמנה זו מחלה המסכנת את האדם לכן כמו כל דבר בחיים לא צריך להיות רזה מדי אך לא צריך להיות גם שמן מדי (וזוהי הבעיה של הקמפיין שעשוי לעודד השמנה בקרב נשים צעירות).
העיתון הבריטי "הגארדיין" מדווח בסוף השבוע האחרון שממשלת ספרד החליטה להשיק קמפיין המזמין נשים בעלות ממדי גוף שונים כגון: רזות ,מלאות, שמנות ללבוש בגד-ים ולהשתזף באחד החופים היפים במדינה.
זה לא מפתיע שקמפיין כזה מתחיל בספרד, היות שהממשלה הנוכחית שמה דגש נרחב על קידום מעמד האישה (והוא כולל בין השאר 14 נשים מתוך 22 שרים אשר מכהנות לצד 8 גברים).
חשוב לציין כי מדובר בשיתוף פעולה יוצא-דופן בין המשרד לשוויון מגדרי ושל גוף ממשלתי שבראשו עומדת אנטוליה מוריאס ששם לעצמו מטרה לעזור לאנשים להתמודד עם בעיות של דימוי גוף.
הקמפיין מלווה באמצעות כרזה שבה מוצג חוף ים שבו מופיעות חמש נשים בעלות מאפיינים שונים: אישה אחת לבנה רזה עומדת על החוף, אישה אחרת אפרו-אמריקנית רזה יושבת על מגבת הפרושה על החול, על מגבת אחרת הפרושה על החול יושבות בצוותא אישה לבנה מלאה ואישה אפרו אמריקנית מלאה, ומאחוריהן עומדת אישה לבנה מלאה כשחיוך מרוח על פניה.
זהו קמפיין חשוב שמראה כי אידיאל הרזון ששלט בחברה כללית במשך שנים כבר לא רלוונטי,אך מצד שני חשוב לזכור שהשמנה זו מחלה המסכנת את האדם לכן כמו כל דבר בחיים לא צריך להיות רזה מדי אך לא צריך להיות גם שמן מדי (וזוהי הבעיה של הקמפיין שעשוי לעודד השמנה בקרב נשים צעירות).