אני מתקשה להבין מה עומד מאחורי הרעיון של קברניטי חברת פז בשלט המותקן על דלתות השירותים של תחנת הדלק שלהם בכניסה למושב היוגב על כביש 66.
בקרוב נשדרג לכם את חדרי השירותים, נכתב באותיות קידוש לבנה על הדלת לחדר שירותים מוזנח ומצחין. האם בזכות המידע הזה, השימוש בשרותים שלהם הופך לחוויה מרנינה עקב הידיעה שבפעם הבאה אולי המקום יהיה מטופח ומשופץ. לדעתכם בכמה זמן לוקח לשפץ כמה תאי שירותים, מזל שהם לא מציינים את תאריך סיום הפרוייקט.
אני אסתדר היטב ללא השירותים בפז היוגב. אבל אני מוטרד מהמצב הקיים במרחבי ישראל, כאשר יחסי הציבור והפרסום. יותר חשובים מהמציאות עצמה.
מה אני אמור לעשות עם המידע משובב הנפש הזה. האם מומלץ להתאפק עד שחברת פז תשפץ את השירותים.
לבלוג של הצרכן