מס' צפיות - 539
דירוג ממוצע -
הבעיות של מסוף סבידור
אחד המקומות העמוסים בגבול תל-אביב רמת-גן הוא מסוף סבידור מרכז הכולל תחנת רכבת ,מסוף אוטובוסים הכולל בממוצע כ-3,000 אוטובוסים, חניון למכוניות ,וגם תחנת מוניות. למרות שהמקום שופץ לאחרונה ,ועוברים בו ביום כ-100,000 איש יש בו מספר בעיות שיש לשים אליהם לב.
מאת: רועי אורן 01/11/22 (01:30)

אחד המקומות העמוסים בגבול תל-אביב רמת-גן הוא מסוף סבידור מרכז הכולל תחנת רכבת ,מסוף אוטובוסים הכולל בממוצע כ-3,000 אוטובוסים, חניון למכוניות ,וגם תחנת מוניות.

למרות שהמקום שופץ לאחרונה ,ועוברים בו ביום כ-100,000 איש יש בו מספר בעיות שיש לשים אליהם לב.

                פירוט הבעיות במסוף סבידור

1: אין צל בעמדות ההמתנה לאוטובוסים ,אלא רק בחניון של הצכוניות הפרטיות.

2: במקום יש רק שני תאי שירותים (אחד לגברים, ואחד לנשים) אשר צריכים לשרת מספר רב של אנשים.

3: בכניסה למסוף וברחובות הסמוכים לו אין נתיב תחבורה ציבורית (מה שגורם להרבה אוטובוסים לחכות לתורם).

4: תחנת המוניות תקועה באמצע המסוף כך שמספיק להוריד נוסע אחד כדי לעכב תנועה של אוטובוסים.

5: במקום יש מגרש חניה שיכולות לחנות בו 6,000 מכוניות ,למה אי-אפשר היה להסב זאת להקמת נתיבי תחבורה ציבורית.

מגרש החנייה הזה יפונה כנראה בעוד עשר שנים לטובת הקמת מגדלי מגורים ומשרדים, ואני תוהה למה לא ניתן היה לתת יתרון לאוטובוסים ולרכבת הקלה שאת הנוסעים שלהם מסוף זה אמור לשרת.

התשובה כפי שכתב בוב דילן כנראה נישאת ברוח.

הכותב הוא אני כרגע סטודנט לתקשורת אשר כותב בנושאים שונים מספורט ועד רווחה ואקטואליה . כרגע אני לומד באוניברסיטה הפתוחה (אולי זה ישתנה בעתיד)

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר