מס' צפיות - 392
דירוג ממוצע -
התמודדות עם ביקורת שלילית
כיצד להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט
מאת: באזזר 02/11/09 (21:01)

בעלי עסקים רבים מתלבטים כיצד לנהוג במקרה של ביקורת שלילית המתפרסמת באינטרנט.

באתרים מסויימים אין את האפשרות להגיב לביקורת אך אם הביקורת מתפרסמת בבלוג, בפייסבוק או בטוויטר רצוי להגיב בדרך שמתעלת את האנרגיה השלילית לטובת שני הצדדים:

 

הגיבו באופן ענייני
חשוב לא להגיב לביקורת באופן רגשי. כנציגי החברה עליכם להגיב באופן מקצועי וממוקד במציאת פתרון לבעיה.

 

קחו אחריות
הודו למתלונן על תגובתו. הוכיחו לכולם שאתם מייצגים עסק שלוקח אחריות מלאה, אינו חושש מהאמת וגאה במוצר ובשירות שלו.

חשבו באופן יצירתי
חשבו על דרכים יצירתיות לפצות את הלקוח: זיכוי, שובר מתנה, תיקון ללא חיוב וכד'.

הפגינו אכפתיות
גם אם אינכם יכולים לרצות את הלקוח אתם מראים שאכפת לכם. לקוחות קיימים ופוטנציאליים שיעקבו אחר התנהלותכם יציינו לפניהם את השירות שלכם.

 

המנעו מצנזורה
יכולה להתעורר שיחה בעקבות הביקורת. יש שיסנגרו וכאלה שיקטרגו ובכל מקרה עליכם לאפשר ביטוי חופשי ולא להתפתות לערוך או למחוק התייחסויות שאינן לרוחכם.

 

למדו משגיאות והפיקו לקחים
הביקורת השלילית נותנת לכם הזדמנות לשפר את הדרך שבה החברה שלכם עושה עסקים או את האיכות של המוצר והשירות שלכם. הודו בכך ששגיתם. הפיקו לקחים ושתפו את לקוחותיכם בנהלים ובמדיניות החדשה שלכם.

 

המאמר באדיבות באזזר - בניית בלוג עסקי

הכותב הוא באזזר - בניית בלוג עסקי

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר