מס' צפיות - 291
דירוג ממוצע -
הבנק הבינלאומי - בנקאות ממש לא יצירתית
מאת: הצרכן 20/06/09 (11:03)

ההמחאה שנתתם לחתונה בננו שנערכה בתחילת השבוע חזרה, הסיבה חשבון סגור. הודיעה חברת המשפחה באי נעימות בולטת. האהובה שקיבלה את ההודעה מיד התקשרה אלי, "הבנקאי" של הממלכה, לבדוק הכצעקתה. כנראה שהשתמשתי  בטעות בהמחאה של חשבון שסגרתי לפני כמה חודשים  מחוסר שימוש  וחסכון בעמלות

 

עם חזרתי לממלכה, בדקתי את פנקס ההמחאות וגיליתי להפתעתי שגם לחתונה קודמת בתחילת החודש, האהובה הגיעה עם המחאת מתנה מאותו פנקס וכמובן שגם הממסר הזה חזר.  אי נעימות גדולה  עטפה אותנו , מה עוד שהחברים מהחתונה הראשונה, אפילו לא הודיעו לנו שההמחאה חזרה, הם עכשיו בטוחים שאנו נזקקי סעד, רחמנא ליצלן.

 

אני לקוח בבנק הבינלאומי משנת 1980, כל רכוש הממלכה (כולל היורש והנסיכה) מוחזק אצלם. יש לי שורשים עמוקים בבנק  מעבר להיותי לקוח שם, כל באי הממלכה, הטייקון ,הקיסרית וחלק מבני ביתם גם הם לקוחות של הבנק, אבל כל זה לא מספיק בשביל שפקיד/ה אחד, יתקשר אלי לאחר שהוחזרה ההמחאה הראשונה ויודיע לי על האירוע.כדי שאשמיד את פנקס ההמחאות שאין לו שימוש יותר ואחסוך אי נעימות נוספת. הם כל כך עסוקים בבנקאות יצירתית, שאין להם זמן לשיחה קצרה וחשובה ללקוח ותיק, כדי שימנע מטעויות חוזרות.

 

עד היום שמרתי לבינלאומי נאמנות כמעט עיוורת, אני מכיר בבנק אנשים מהמעמד הבכיר ביותר עד פקידי טלר בסניפים רבים, לא דמיינתי לעצמי שאחשוב על מעבר לבנק אחר, אני גם יודע שהשרות בכל בבנקים הוא קטסטרופאלי ולמרות הניסיונות של הנהלות הבנקים להטמיע נורמות שירותיות טובות יותר, סניפי הבנקים בישראל, סופרים את הלקוחות בדיוק לפי גובה חשבון הבנק שלהם.

 

רשומה זו, תשלח ככתובה וכלשונה להנהלת הבנק, מעניין מה תהיה תגובתם?

 

לבלוג של הצרכן 

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר