מס' צפיות - 1289
דירוג ממוצע -
המהלך המרתק של חברת הכבלים "הוט"
לא הרבה מדברים על השינויים שחלים בימים אלו בשוק התקשורת ,אך המאבקים בין ארבעת החברות מרתקים יותר מאי-פעם. ביום שני האחרון(1971) הודיעו שתי חברות תקשורת הודעות מרתקות. בעוד חברת "פרטנר" הודיעה שהיא מחזירה את הטבת נטפליקס למצטרפים חדשים, חברת הכבלים "הוט" הודיעה שהיא עורכת ניסוי שמטרתו בשלב הראשון היא: לצמצם את כמות הממירים שברשותה,ומעבר לשידורים באמצעות טלוויות חכמות, ואילו בשלב השני אמור
מאת: רועי אורן 02/07/19 (01:13)

לא הרבה מדברים על השינויים שחלים בימים אלו בשוק התקשורת ,אך המאבקים בין ארבעת החברות מרתקים יותר מאי-פעם.

ביום שני האחרון(19\07\01) הודיעו שתי חברות תקשורת הודעות מרתקות.

בעוד חברת "פרטנר" הודיעה שהיא מחזירה את הטבת נטפליקס למצטרפים חדשים, חברת הכבלים "הוט" הודיעה שהיא עורכת ניסוי שמטרתו בשלב הראשון היא: לצמצם את כמות הממירים שברשותה,ומעבר לשידורים באמצעות טלוויות חכמות, ואילו בשלב השני אמורה "הוט" (בדומה ל"Yes") גם היא מתכוונת לשדר על גבי רשת האינטרנט.

                     הסיבות להאצת מהלך זה

ניתן לראות כי הסיבה להאצת מהלך זה לא קשורה ב"הוט" עצמה, אלא בשל המהלכים שעושות המתחרות.

חברת "סלקום" חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם "נטפליקס" שתשדר את תכניה בחבילת הערוצים של "סלקום".

חברת "Yes" עומדת להשיק בקרוב חבילת טריפל חדשה ומלאה הקשורה לשינויים המבניים הצפויים עם מכירת "בזק".

מותג הטלוויזיה הקטן של "Yes" "סטינג'" הודיעה ביום שני האחרון שהיא משיקה חבילות צפייה למשך חצי-שנה במחיר של 65 שקלים לחודש (כולל התקנת ציוד) ,בתום חצי-שנה המחיר יעלה (זאת בשל העובדה שמדובר במודל חדש שלפיו החברה מוכרת את כל הערוצים ולא חבילות בודדות כפי שהיה עד עכשיו).

נשאלת השאלה: איך יתבצע הניסוי של "הוט?

                       הניסוי של חברת "הוט"

הניסוי של "הוט" מיועד ללקוחות חברת הטריפל אשר ברשותם ממיר רגיל אחד ,ולפחות טלוויזיה חכמה אחת שבה ניתן להשתמש בסטרימר או לחלופין באפליקציה.

הנתונים בעולם מראים שרוב הציבור רוצה טלוויזיה אינטראקטיבית.

כלומר, שילוב של פלטפורמת אינטרנט עם תכני טלוויזיה כללים כך שניתן יהיה להוריד סדרות, משחקים, סרטונים, מהאינטרנט ולשדר אותם בטלוויזיה כפי שעושה למשל חברת "פרטנר".

נשאלת השאלה: איך מהלך זה שבו חברות הכבלים והלוויין יזנחו את הייעוד שלהן, ויחלו לשדר תכנים על גבי רשת האינטרנט ישפיע על מהלך הצפייה של אזרחי ישראל? ,לא ברור נכון לעכשיו ,וזה תלוי האם יהיו הבדלים בתכנים שמשדרות החברות השונות, והאם יהיה שינוי במחיר אותו יצטרכו הלקוחות לשלם.

להערכתי הצנועה,רק בעוד 10-5 נוכל לקבל תשובות לחלק מהשאלות שהעלאיתי כאן.

הכותב הוא אני כרגע סטודנט לתקשורת אשר כותב בנושאים שונים מספורט ועד רווחה ואקטואליה . כרגע אני לומד באוניברסיטה הפתוחה (אולי זה ישתנה בעתיד)

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר