מס' צפיות - 165
דירוג ממוצע -
זהירות אורנג'
אורנג' לא נותנים שרות בכלל בושה שהיא חברה שנותנת שירות לציבור
מאת: בן סימון 18/08/10 (18:10)

לכל מי שקורא את החוות דעת הזאת והוא לקוח של אורנג' רשת הסלולר אני מציעה לו להתנתק ומהר

אני מעוניינת לשתף אותכם במה שעברתי השבועיים האחרונים מול מס' נציגים של אורנג' גם במרכז שירות וגם ומענה הטלפונים של החברה.

 

זה התחיל שנגנב לי הפלאפון לפני מס' ימים והתקשרתי לאורנג' כדי לשאול מתי אני יכולה ללכת לקבל מכשיר חדש וכמובן שאני משלמת כל חודש בחודשו ביטוח על המכשיר אז פעם אחד מזה 9 שנים שאני לקוחה טובה שלהם אני מבקשת לשלם פחות על ההשתתפות עצמית שלי וגם אז עשו לי טובה שנתנו לי 150 ש"ח ויצא לי לשלם 350 ש"ח אבל זה רק ההתחלה כי לאחר שקיבלתי זיכוי של 150 ש"ח ביקשתי מנציג השירות שנתנה לי  את הזיכוי להזמין את המכשיר למרכז השרות שקרוב אלי הביתה אהוא אמר לי שאני חייבת להגיע למרכז כדי להזמין את המכשיר ושלא ניתן להזמין בטלפון

לאחר יומים ניגשתי לסניף הקרוב לביתי כדי לרכוש מכשיר אם זיכוי של 150 ש"ח הנציגה שישבה מולי לא הייתה מוכנה לתת לי את הזיכוי כי שם דבר לא היה מתועד במערכת שלה אז היא רצתה לגבות ממני מחיר מלא 500 ש"ח וגם אז היא אמרה לי שאני צריכה להזמין את המכשיר ושהוא יגיע בעוד יומים ושחבל שבאתי למרכז שירות כי יכולתי לעשות את זה בטלפון.

אז הזמני את המכשיר ולאחר יומים ניגשתי לסניף שוב פעם כדי לרכוש את המכשיר אבל הגעתי באיחור של 2 דקות הגעתי ב18:02 במקום 18:00 הצלחתי להיכנס מהדלת האחורית אבל כשנכנסתי לתוך המרכז מנהל המרכז פשוט גירש אותי משם כן כן גירש אותי משם גם אני לא האמנתי כשהוא אמר לי תיצאי מכאן כי אין לך תור ואת לא תקבלי שירות ומצידי שאני יחכה עד 19:00 שסוגרים את הדלתות

אז יצאתי החוצה כשאני בוכה ולא כי נהלבתי כי הייתי ממש עצבנית ושכאני עצבנית אני בוכה.

התקשרתי לשירות לקוחות של אורנג' ב *054 כדי לספר להם את כל מה שעבר אלי במרכז שירות שלהם וענתה לי נציגה בשם בת-אל נציגה ממש חמודה שניסתה לעזור אבל כרגיל ללא הצלחה.

מה בסך הכל אמרתי לה אני לא נכנסת יותר למרכז שירות של אורנג' יותר ואני רוצה שישלחו לי את המכשיר הביתה עם שליח כי אני חושבת שאחרי מה שעברתי איתם זה המעט שהם יכולים לעשות בשביל לקוח כל כך טוב שלהם וגם עז בת אל אמרה לי שהיא צריכה לבדוק את הנושא ושהיא תחזור אלי

וכמובן שהיא חזרה אלי ואבל אחרי יומים היא חזרה לי כדי הגיד לי שהיא תישלח לי את המכישר רק ביום א' 22.08.2010 ושתבינו שאני מעל 10 ימים במריבות איתם לגבי הנושא הזה  אני עוד מחכה ומצפה לראות שבאמת הם ישלחו לי את המכשיר

 

שורה תחתונה אינ ממש מתביישת שאני לקוחה של חברת אורנג'

זהירות מחברת אורנג' הם נחמדים בהתחלה ואחרי שאת עמוק בתוך הבוץ אין דרך חזרה רק בקנסות זהירות!!!!!!!!!!!!!!!!

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר