הצרכן 29.12.08 (01:32)
הבוקר התפרסמה מודעה גדולה בעיתוני הבוקר, חברת ישראכרט מודיעה ללקוחותיה על העלאת הריבית בחלק מכרטיסי האשראי שלהם. בזאת חברת כרטיסי האשראי ישראכרט מצטרפת לשאר המלווים במשק שנהנים מריבית נמוכה יותר מבנק...
הצרכן 26.12.08 (02:12)
המשבר הכלכלי שהתחיל כמשבר פיננסי והמשכו במיתון ענק, יגע לכולנו בנימים הרגישים ביותר. מי שעוד חי בסרט ולא מרגיש את המשבר, חייב להפנים שזאת אשליה שבקרוב תתבדה.
שלומית ליר 26.12.08 (02:10)
בשנים האחרונות, הרבה בחסות האינטרנט, מצליח הציבור הישראלי, בניגוד לעבר, להפגין שריר מול עוולות שונות ומשונות.   לאחרונה קורמת עור וגידים עוד התגייסות חשובה, שרשימות התפוצה באינטרנט נרתמו...
הצרכן 10.12.08 (02:19)
קו הטלפון מנותק עקב הגשמים והחיבור הלא מקצועי על הגג אצלכם, לא מאפשר לי לתקן את התקלה הודיע לי טכנאי בזק, לפני שנעלם אל האופק משאיר את היו"ר ללא קו תקשורת לעולם החיצון. זאת הייתה המציאות...
הצרכן 06.12.08 (22:24)
טלוויזיית LCD מתוצרת בקו בגודל של "32 ב 2590 ש"ח בלבד. כך זועקת הפרסומת של טרקלין חשמל. עד 70% אחוז הנחה מודיעה חברת ניופאן העורכת מכירה "שנתית" שבקרוב תהפוך להיות חודשית. טיסה לאיסטנבול פלוס...
הצרכן 05.12.08 (02:14)
אנחנו נמצאים תחת מתקפה של ההזדמנות האחרונה. לפתע אנו זוכים לחיזור גורלי מעשרות אתרים שלא מסוגלים להישאר בלעדינו. ואני בכלל לא שמתי לב, כמה עיתונים פיננסים שולחים לי דואר כל יום.
הצרכן 03.12.08 (02:03)
נינט נכנסת נינט יוצאת, הכל אידיליה בפרסומת הנחמדה של פלאפון. לפני שתרוצו לרכוש מכשיר חדש ברשת פלאפון כדאי שתדעו שבקרוב מאד המכשיר שתרכשו במבצע כבר יהיה מיושן ולא רלוונטי.   בתחילת...
חמינדוס 28.11.08 (23:08)
יחסי ציבור הם דבר מופלא. הם בולעים בתוכם את כל מיץ הזבל של הפרסומות ומציגים אותם בדלת האחורית מבלי לקבל אף ביקורת רק מפני שזה יח"צ ולא פרסומת.   אתרים ועיתונים, מפרסמים מדי יום כתבות שמשרדי...
הצרכן 24.11.08 (09:18)
שני סרטים ביומים, באותו קומפלקס של מסכים ואם היה לי זמן הייתי ממשיך מחר. למי שחייב לדעת, ארבע דקות (מעולה) וויקי כריסטינה ברצלונה (חביב). מי שמחפש שנינות אכזרית וביקורת נוקבת, לא הפעם....
טור אורח 17.11.08 (09:07)
חברת 013 נטוויז'ן הולכת בעקבות 012 סמייל ונכנסת לשוק השיחות הפנים-ארציות. מה היא שיטת התמחור המיוחדת שמציעה נטוויז'ן? מי יהיו הראשונים ליהנות מהשירות החדש? ומי צריך להתחיל לדאוג?
דוא"ל:
סיסמה:
 זכור סיסמה