מס' צפיות - 941
דירוג ממוצע -
כתיבת תוכן לצרכי שיווק אתרים
מאת: מאור 14/05/16 (21:12)

כתיבת תוכן לצרכי שיווק אתרים
בעלי אתרים רבים מקדישים תשומת לב רבה לעיצוב האתר, לצבעים, לתמונות, לממשק הגראפי ולא תמיד הם מודעים לכך שאין זה מספיק. על מנת לקדם את האתר במנועי החיפוש למיניהם, כאשר הראשי מביניהם הוא גוגל, כתיבת תוכן הינה הכרח.

מה צריך להיות כתוב במאמר? כתיבת תוכן איננה עניין של מה בכך, לכתיבה ישנם חוקים ברורים. התוכן עצמו חייב להתאים לקהלי היעד השונים, ויש לכתוב אותו בהתאמה מדויקת לדרישות מנועי החיפוש. המטרה היא שהאתר ימצא בדפי התוצאות הראשונים. כך גדלה הסבירות שיותר ויותר אנשים יגלשו באתר והרי זוהי כל המטרה. כתיבת תוכן אמורה לקדם את האתר, בין אם הוא מוכר מוצרים, מציע שירותים או בין אם מדובר על אתר אינפורמטיבי.

כתיבת תכנים איכותיים כתיבת תוכן משמעותה היא גם כתיבת מאמרים איכותיים, מקוריים, מעניינים שיספקו לגולש את כל המידע הנדרש. בכל מאמר ישנם ביטויי מפתח הנוגעים לתוכן האתר. שימוש לא נכון בביטויי מפתח לא יביא את הגולש לאתר אותו הוא מחפש. המאמר הוא אמצעי שיווקי מובהק, קידום האתרים מושפע ישירות מאיכות המאמר. מאמר שאיננו מקורי, לא יזכה לעדנה ממנועי החיפוש.

רלוונטיות המאמר כתיבת תוכן חייבת להיות רלוונטית לאתר אותו רוצים לקדם. בנוסף, חשוב שבעלי האתר מידי פעם יוסיפו עוד ועוד מאמרים ויחדשו את האתר. מאמרים אלה אינם אמורים להיות דומים לקודמים אלא לספק ערך מוסף חדש לאתר. ניתן בהחלט לומר שחלק אינטגראלי ממערך שיווק האתר קשור אל כתיבת תוכן, ועל בעלי האתרים להיות מודעים לחשיבות נושא זה.
מה מציעות חברות קידום אתרים? חברות קידום אתרים מציעות ללקוחות שלהם כתיבת תוכן רלוונטית לאתר ולקהל היעד.

כמו כן המאמר חייב להיות תואם לאופן קידומם של אתרים במנועי החיפוש. אין מדובר כאן על מאמרים הדומים למאמרים הנכתבים בעיתונות, אלא כתיבת תוכן ממוקדת מטרה, בעלת תכלית מוגדרת, וחשוב מאוד להיות עד כמה שיותר תמציתיים. זה לא מכבר הוכח שהגולשים לא יתעכבו על תוכן שאיננו מעניין אותם.

מודעות בעל האתר לכתיבת תוכן בעלי אתרים חייבים להיות מודעים לחשיבות כתיבת תוכן שימצא באתר שלהם. אתר שהוא משמים ואיננו אינפורמטיבי יגרום לגולשים לעבור לאתר מתחרה. המאמרים הם מקצועיים, בנויים תחבירית נכון עם הרבה כבוד לשפה העברית. אומרים שהמטרה היא "להיות ראשונים בגוגל"? אכן אין מדובר על אגדה אורבאנית. חשוב מאוד להימצא בדפי התוצאות הראשונים. כל אחד מאיתנו יודע על פי ניסיונו האישי שהוא לא נוטה להיכנס לדפי התוצאות המשניים.

באדיבות אתר החלוץ

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר